Drop in..

Går dagen var verkligen super, musikalen var väldigt bra och Ola gjorde ett kanon jobb som Jesus. Kom i säng vid 01.30 har varit lite lite trött i dag..  Men dagen har bjudit på en massa aktiviteter så jag har inte vilat (även om det nog hade behövts) har dock haft stöd under dagen av Robert & Rebecka . Har varit på Mellanmåls drop in på dagis i dag, barnen visade upp allt julpyssels som dom gjort och sen bjöds det på "mellis" i form utav bullar och lussekatter! Sen tog Noah mig på visning av nya ritrummet där han lyckades få till en prinsessan Leia mask till mig! Efter drop in så skjutsade vi hem Robert & Rebecka till Malmö, på hemvägen stannade vi på McDonald's för Noah var SÅ sugen på hamburgare, vem kan neka en SÅ hungrig 4 åring en hamburgare;-) Han lyckades äta hela happy mealet  i bilen innan vi kom hem, så han var nog väldigt hungrig.

Ikväll är det Joakims tur att ha en ute kväll så jag har barnen själv, har precis lyckats få dom båda att sova nu. I morgon ska jag och Melvin till BVC, återkommer med info därifrån.  Over and out, goodnight!

Morgonmys i mamma & pappas säng!




Mellis på dagis




I ritrummet



Skaparglädje


Kommentarer
Postat av: Moster

Kul att ses, Vilken superkväll.

2008-12-12 @ 08:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0