Falsklarm!?

Natten som gick var en riktigt orolig natt både för mig och Melvin. Jag gick och la mig vid 22 tiden, vid 23,15 vaknade jag utav att andningslarmet i Melvin säng började tjuta! Jag for upp och slet upp Melvin som självklart blev livrädd och jätte ledsen för att mamma rycker upp han mitt i natten.  Han såg helt ok ut bara grining för att det var mitt i natten. La han i sängen igen och satte på larmet igen, sen låg jag vaken fram tom kl 2 och tittade på den gröna blinkande lampan som indikerar att Melvin andas som han ska. Efter kl 2 började Melvin vakna till och vaknade sedan ca 1 gång i timmen till kl 05.30 då det var dags för välling. Så inte jätte mycket sömn i natt varken för mig eller Melvin. I dag har jag bytt batterier i andningslarmet, samt att jag är inne och tittar till honom var 10 minut, man blir ju lite nojig när något sådant händer.


I eftermiddag kommer Noahs kompis Jesper och hans mamma Sara på julfika, barnen ska få byta varsin julkapp. Noah är helt uppspelt för att han ska få besök utav Jesper samt att han ska få en julkapp innan julafton!!  Han har själv valt ut Jespers julklapp, självklart valde han något som han själv har då det annars hade varit orättvist om Jesper hade en leksak som inte Noah har... fniss.. Detta barn!!

Noahs dagis dagar har börjat bli mycket bättre vilket vi alla är så lyckliga över, hoppas att detta håller i sig även till nästa år och nästa termin.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

usch.. låter som en jobbig natt..

2008-12-17 @ 09:57:21
URL: http://flygare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0