klockan snart 24.00

Har varit en lååång dag, sitter nu i mitt drömrum och ska snart sova! Ätit en god middag delat en flaska vin med Joakim & sett en halv komedi, (orkade inte oss igenom hela) det var våran fredag kväll...  Melvin natten tillhör Joakim och jag måste nog säga att jag inte är avundsjuk.. Sen har Joakim en jobb helg framför sig så jag kommer nog få min del av barnen ändå.. Underbara farmor & farfar ringde i kväll och erbjöd sig att ta Melvin en natt i veckan som kommer! Tänkt då kan jag & Joakim få sova en natt tillsammans.. Älskar våra barn över allt annat men ibland är det inte helt fel med lite avlastning. Hoppas Melvin mår bättre framåt i veckan så han får en natt hos farmor & farfar!  I kväll är han en ledsen liten bebis med MASSOR av vattenkoppor, närmre 60 stycken i kväll..  Melvin är nästan helt täckt med kylbalsam, men fortfarande lika söt som vanligt om inte sötare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0