Star Wars

Idag så ska jag in en runda till jobbet, då budgeten för 2009 ska presenteras samt vilka mål vi har att uppnå. Jobbet ligger mig just nu inte så jätte varmt om hjärtat efter en händelse i förra veckan.. Men det är bara till att bita ihop och komma dit med ett "leende" då jag inte siktar på att bli arbetslös i dessa tider.  Joakim kommer i dag hem vid ett tiden och tar över barnen så jag kan åka till jobbet, Noah är super glad över att det är pappa som ska hämta honom idag!


I går kväll lekte jag, Noah och Melvin Star Wars i två timmar..  Vi byggde ett stort rymdskepp i vardagsrummet med alla stolar som vi har och över dessa skulle de enligt Noah ligga en massa täcken. Jag och Melvin fick sedan så snällt krypa in under alla stolar och därunder spela upp hela star wars filmen nummer 6 Return of the Jedi. Melvin är Chewbacca och jag är prinsessan Leia , Noah skiftar karaktärer mellan Han solo och Luke Skywalker. När han är Han solo ska han ha på sig Jeans och blå skjorta (uppknäppt) och när han är Luke Skywalker ska det vara hel svarta kläder och mantel.. Så vi hann även med en del ombyten under kvällen!  Tur att Joakim varit en stor Star Wars fan, han har tvingat mig att se alla filmerna så jag nu hänger med i sonens lek!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hade varit kul att vara med

2008-11-19 @ 08:20:15
Postat av: moster

Ni är för häliga Fam. Frisberg Kram

2008-11-20 @ 03:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0