Tack!

Det är verkligen jätte roligt att se hur många det är som läser min blogg varje dag, har nu ca mellan 15-20 unika träffar varje dag! Tack alla ni som har lämnat kommentarer det är skoj att se hur ni tänker och reflekterar över dom inlägg som jag skriver.  Hoppas att jag kan hålla ert intresse upp och om det är något ni saknar i det som jag bloggar om så bara säg till så ska jag nog få med lite mer info, tex om ni undrar hur katten mår ;-)    


Har fått en förfrågan av en annan blogg mamma om hur en typisk dag för oss ser ut nu när man har två barn. Så här kommer våran "typiska" dag!


05.30 Melvin vaknar och dricker välling

05.45 Hanna tränar, Joakim tar hand om Melvin

07.00 nu är hela familjen uppe och påklädda, frukostdags.

07.30 Noah och Joakim går till dagis, Hanna och Melvin äter gröt.

08.00 Melvin går och lägger sig - Hanna städar, bäddar, bloggar, mm.

10.00 Melvin vaknar dricker välling

11.30 Melvin sover - Hanna äter Lunch

12.30 Melvin vaknar äter lunch (oftast någon burk mat)

14.30 Melvin och Hanna går och hämtar Noah

15.00 Hemma från dagis, leka med Noah

16.00 Melvin dricker en välling, Noah äter en smörgås, sen sover Melvin ca 45 minuter.

17.30 Melvin äter gröt, sen börjar Hanna laga middag till familjen.

18.00 Joakim kommer hem, middagsdags för Hanna, Joakim & Noah

19.00 Melvin dricker en välling sen dags för sängen för natten.

20.00 Noah (oftast) redo för att gå och lägga sig, borstatänderna, saga sen sova.

20.30 Hanna går igenom mejl och annat skoj, Joakim jobbar.

21.00 tv dags

22.30 Nu går två rätt så trötta föräldrar och lägger sig i varsitt rum.

01.00 Melvin börjar vakna, sen är det nappen som gäller ca en gång i timmen fram tom 05,30..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0