Träningsdags!

Efter 3 veckors uppehåll med träningen körde jag igång igen i morse vid 05.45 Älskar min Orbitrek maskin och har saknat den väldigt mycket! Men i morse orkade jag bara 20 minuter.. Lite otränad nu efter 3 veckors uppehåll.  Körde även i dag igång med GI mat, då mina föräldrar har kört med GI mat de senaste 2 veckorna och är super nöjda så tänkte även jag ge mig på att prova detta fenomen. Förstår inte riktigt hur man ska gå ner i vikt när man ska äta SÅ mycket mat som man ska göra med GI metoden.. Men det är väl det här med att lära sig att äta rätt som gäller. Så nu testar jag det här ett tag så får vi se vad som händer.. Det är verkligen jätte svårt att gå ner dom där extra kilona efter andra barnet, har lyckats med 16 kg ner, totalt till idag, men jag har en bra bit kvar...


Barnen var SÅ jätte nöjda när farmor och farfar kom hem med dom igår, helt lugna och harmoniska efter en helg med svärföräldrarna.. Båda somnade vid 19 tiden! Melvin har dock haft en liten bökigt natt (självklart min natt) så tillslut vid halv fyra gav jag upp och la han i min säng och då kom han rätt så snabbt till ro, han är nog en liten myspojke som behöver mycket närhet. Noah sov aldrig i våra sängar när han var liten så detta är lite ovant för oss.  Men alla barn är ju olika.

"Melvin myspojk"



Kommentarer
Postat av: Sannaa

Hoppas du får en bra måndag :)

Läs och kommentera gärna min blogg.

Kram

2008-11-17 @ 09:20:52
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anna F

Jättekul att se vad ni gör,, kollar nästan varje dag// Hälsa och krama // Anna

2008-11-17 @ 18:53:00
Postat av: Robert

Tänkte ringa idag och kolla hur allt låg till efter helgen.



Men varför jag kom att tänka på dig var för att jag skulle kolla en status på hur det gick med träningen eftersom jag visste att du haft ett uppehåll. Helt sjukt när jag loggar in och läser dagens inlägg om orbitrek maskinens återkomst. Hahaha, psychic connection ftw!

2008-11-17 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0