Snyft, mitt långa hår..

I dag har jag gjort det som jag så länge sen tänkt att göra - klippt av mitt långa långa långa hår till en kort page! Är just nu inne i en fas av förundran och förtvivlan över vad jag gjort..  Men min make säger att han tycker det är fint och min underbara frisör har verkligen gjort ett kanon jobb och fått till en snygg page.. Men jag saknar just nu mina långa lockar.. Ge mig ett par dagar så ska jag nog vänja mig vid min nya tuffa stil :-)

Annars har dagen gått bra, har haft mycket "egen" tid i dag varit i Malmö och hälsat på kollegor samt suttit hos frissan i nästan 3 timmar.. LYX för en 2 barnsmor!  Dock har vi under vår andra semester dag fått två super snoriga barn att ta hand om, dom lyckades verkligen matcha in rätt vecka ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0