Avkopplande helg

Har haft en skön, lång och avkopplande helg med familjen!  Började dock lördag morgonen med att vakna till skrik från både Noah och Melvin kl 06.00.. Melvin var hungrig och Noah hade lyckats gå in i vår sängstolpe när han kom insmygande för att se om pappa och Melvin var vakna. Noah stod nu i badrummet med Joakim och blödde näsblod.  Joakim sa att han inte blivit ledsen när han slog sig det var först när han såg blodet i badrumsspegeln som det brast för honom och STORA krokodiltårar började rinna.  Lördagen blev dock bättre för Noah då han senare under dagen hade en kompis hemma för  lekdejt och detta hade han sett fram emot i nästan 4 dagar.  Joakim har varit genomförkyld hela helgen så honom har jag hållit inomhus J Själv drog jag på shopping runda med mamma på lördagen vi hann med  IKEA, FyndBörsen, Rusta, Babylandet och en tyg affär innan vi gav upp för dagen. Fynd Börsen som ligger i Malmö var helt klart en upplevelse, där kan man fynda bla smink till halva priset..   Som en loppmarknad inomhus fast det var inte begagnade prylar om man säger så...   Lördag eftermiddag blev det en liten shopping runda till Center Syd ( världens tråkigaste köpcentrum) där jag fyndade en ny topp som jag ska ha på pappas 55 års party nästa helg!  


Söndagen fyllde vi med att storhandla veckans mat, fika med Robert & Rebecka, pulkaåkning och städning. Nu är kl snart halv åtta och Melvin sover, Noah ser på film, Joakim jobbar och jag sitter i soffan med ett glas rött och ser på Miami Inc (tatueringsprogram) .. Sitter och funderar på vad för tatuering jag ska skaffa och när jag ska få mod till att ta steget!..




Olycklig med näsblod      Lycklig utan näsblod

                      


Kommentarer
Postat av: Moster

Stackars Noa .Jack hälsar med en stor slick. Puss

2009-02-03 @ 08:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0