Gröthjärna

Då är det bevisat, man blir lite smått tokig när man inte sover! Var på föräldramöte i går kväll efter att ha varit vaken i nästan 22 timmar. Presenterade mig för en av dom nya föräldrarna som Noah till mamma... Kom inte ens på att jag sagt fel förrän en av dagis fröknarna lite snällt inflikade kanske menar du mamma till Noah..  Var efter föräldramötet och handlade mat till helgen, när jag skulle betala mina varor tar jag fram mitt Statoilkort och drar genom läsaren. Efter att ha dragit det ca 3 gånger frågar kassören lite försiktigt ska du verkligen betala med ett bensinkort!?  Natten blev tyvärr samma som den förra, jag gick o lade mig vid 22 tiden. Melvin vaknade 23, samma procedur som natten innan så totalt fick jag väl 2 ½ timmes sömn . Den här morsan är farlig i dag, men jag kan lova er att jag inte kommer att ge mig ut för att köra bil i dag. Kommer faktiskt inte prata med någon förutom familjen i dag då jag inte är riktigt riktig i huvudet..... fniss...  Jag verkligen läääängtar till natten för då ska Joakim ta nattjänstgöringen och jag ska få SOVA!!


Melvins feber ligger konstant runt 39 så han är totalt slut och grinig.. Vi avvaktar tom i morgon innan vi ringer barnsjukhuset om febern inte börja gå ner . Noah är piggelin, hostar lite men annars allt ok. Förskolan ska på melodifestivaluppträdande på skolan i dag Noah är precis som sin mamma en riktig schlagernörd, i kväll kommer vi förmodligen höra ett utdrag av alla dagens sånger, vilket jag ser fram emot!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hehe, ser det framför mig! Underbart! Mina arbetskamrater undrar nog om det har slagit runt för mig som sitter o fnissar vid datorn... ;) Kram!

2009-02-13 @ 10:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0