Hannatid

Hade en riktig Hanna dag i går, åt lunch på restaurang, shoppade nya skor & byxor och sen satt jag hos frisören i över två timmar! Blev även en matshoppingrunda på Coop mindre roligt men ett evigt måste..  Blev jätte nöjd med håret, körde samma toning som jag brukar och hårets klipptes i en traditionell page.   Så skönt att få ett par timmar alldeles för sig själv, familjen är självklart mitt allt men ibland är det SÅ skönt att komma hemifrån och får känna sig som bara Hanna en stund!

I dag har jag sänt iväg Noah & Joakim på äventyr dom har ju sin killdag i dag, det blev en runda till simhallen. Noah har gått omkring som på rosa moln hela morgonen då han verkligen ÄLSKAR att bada. Nu har dom snart varit iväg i 4 timmar, undrar om jag kommer få hem två russin ;-) Jag och Melvin städar och fixar lite här hemma , ska nog tom unna mig att få dom där evigt håriga benen epilerade..Ack så ont det gör men oj så fint det blir...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0