Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var ju….

SÅ mycket snö det har kommit i natt, (i alla fall här ute på landet) överlyckliga Noah fick åka pulka till dagis i morse. Men med tanke på vårt "härliga" Skåneväder så lär snön har blivit till tö i eftermiddag! Gårdagen var jag och Melvin riktigt flitiga, vi städade, tvättade & rensade ut Melvins klädlåda. På eftermiddagen gick jag en timme med vagnen i down town B och utförde en massa ärenden.


Hemskt men sant är följande, jag har fastnat för Knight Rider en otrolig dos av 80-tals nostalgitripp får jag varje dag vid 10 tiden då tv 6 sänder denna fantastiska serie! Jag minns när jag var liten och satt hemma hos farmor och farfar tillsammans med Pelle & Kinna och slaviskt följde Knight Rider som då var gudsgåva till uttråkade barn i Holmsjö ;-)

Melvin fick inga mer kräkanfall i går, han svalde dock en liten liten gummiring som brukade sitta på en av knopparna i köket!!Nu väntar vi med spänning att den ska komma ut igen ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0