Min underbara sjukling!

Så ynklig och så trött man kan vara! Har sagt det förut dom senaste dagarna och säger det igen min stackars stackars sjuka Noah. Han har varit totalt utslagen har inte fått i honom varken mat eller glass. Det enda som han velat ha är persikosaft och frukost välling.  Han vaknade i natt med hög feber och kom in och väckte mig (03.20) ville att jag skulle sova i hans säng då han drömde så konstigt och huvudet gjorde ont . Självklart la jag mig sonens säng han låg och pillade mig i håret i en halvtimme innan han somnade om.  I dag ser han lite piggare ut, har tom övertalat honom att äta lite gurka åt 2 gurkbitar sen sa han att han var mätt. Efter sin Alvedonkur på morgonen fick han lite extra krafter och då skulle självklart alla Bilarna fram, och precis som Joakim när han var liten (enligt Ninni & Göran) så skulle dom ställas prydligt på rad!   Har meddelat dagis i dag att vi håller Noah hemma resten av veckan, även om han är på rätt väg nu så behöver han äta upp sig lite och samla nya krafter. Plus att jag tror att Melvin blir vansinnig på mig om jag låter Noah gå till dagis istället för att vara hemma hos honom... ;-)


  

Kommentarer
Postat av: JONATHAN- KRIGAR MOT CANCERN

tack tack tack och tack! :)

2009-02-25 @ 17:27:12
URL: http://jontheericsson.blogg.se/
Postat av: moster

Han är en liten pedant Puss

2009-02-26 @ 08:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0