Ny regel

Då är det officiellt även 4 åringar kan dela ut nya regler i familjen F.


Joakim fick en snilleblixt i kväll, han bestämde sig för att raka av allt hår på huvudet med rakhyvel... Jag har nu en fortfarande väldigt söt make om ändå något något kal... Men som vanligt när män får en snilleblixt är dom inte så jätte duktiga på att städa upp efter sig. Det hela slutar alltså med att frugan får städa hela badrummet och rensa vasken i badrummet. Våran älskade Noah som alltid vill ha mammas eller pappas uppmärksamhet kommer in till mig i badrummet när jag städar. Jag förklarar lite smått frustrerat för sonen att mamma inte har tid att leka just nu för att mamma måste städa upp efter pappa. Noah marscherar då med bestämda steg ut till Joakim som håller på att byta blöja på Melvin. Noah säger med stark stämma följande:

Noah - Pappa vi har en ny regel

Pappa - Jasså vad är det?

Noah - Pappa när du klipper av ditt hår MÅSTE du använda en bunke eller en liten skål att lägga ditt hår i!!

Pappa - öööö ok..

Noah - Ja för mamma har inte tid att städa upp efter dig!

Ha ha ha ha ha , älskade barn som bara vill mammas bästa.. Nä skulle inte tror det han ville att mamma skulle leka med honom i hans nya koja.. fniss..


Söndag kvällen har annars tillbringats i sann Familjen F anda, Joakim jobbandes och jag sjäv parkerad i soffan med ett glas rött tittandes på Miami Inc..

Flitiga Joakim                Inte så flitiga Hanna

          


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hahahaha

Han är bara för "kulig" .(sonen)

Älskar homom.Ge honom en bamsekram

2009-02-23 @ 07:49:56
Postat av: Rebecka

Gud så snygg man är i det nya håret....hoppas nu at

2009-02-23 @ 19:20:51
Postat av: Rebecka

jag vet inte vad det är med mig, jag är inte teknisk nog för att kunna få iväg ett ordentligt inlägg...jaja, jag hoppas att vi kommer med på TV nu när du har ny frisyr och allt. Ge Noah en liten guldstjärna och ge Joakim en trasa....=)

2009-02-23 @ 19:25:05
Postat av: Moster

Hanna lika vacker som vanligt.Jag önskar att jag kunde passa i rubb och stubb.Lättskött och snyggt.Allt passar en snygging som Joakim.

2009-02-26 @ 08:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0