Nya byxor sökes

Har nu bara ett par byxor kvar som jag kan använda och fortfarande se ok ut! Alla dom andra har nu blivit väldigt stora ;-) Ska ut på en shopping runda i dag för att se om jag kan hitta något nytt, vill ju inte gärna gå omkring byxlös.. Dom enda byxorna som jag har kvar nu är ett par finbyxor och ett par mamma byxor som jag kan reglera med gummiband i midjan.. Joakim tycker inte mina mammabyxor är så där jätte sexiga .. hm undra varför..


Gårdagen spenderade jag först hemma hos päronen, drack en massa kaffe och pratade av mig lite. Sen på eftermiddagen kom Robert och Rebecka över på kaffe vilket i slutändan blev middag och ett glas vin.. Melvin är lite kinkig just nu tror att det är ny tand på G. Noah är lite orolig han med , men där är det nog inte tänderna som spökar. Joakim och Noah ska ha en killdag på söndag och det ser Noah verkligen framemot framför allt nu när Joakim har lovat att dom ska åka och bada i simhallen. I morgon ska jag fixa till mitt hår klippa upp lite och sätta ny färg, har börjat få några gråa hårstrån!!!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Tänk vad roligt det blir att shoppa i Washington nu när du har varit så jätteduktig.



Stor kram

2009-02-20 @ 09:26:15
Postat av: Leonora

Hoppas du haft en underbar dag :)

allt väl ? :)

2009-02-20 @ 20:38:21
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tack för en god middag och utmärkt vård av snurriga lilla mig....=) Puss

2009-02-22 @ 10:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0