Sova sova sova!

En hel natts sömn har jag fått, då Melvin sov från 19.00-06.00!!! Bara en liten napp som saknades vid fem tiden.. Tänk om vi ÄNTLIGEN är på väg på rätt väg så lycklig vi kommer att bli då, kanske kan vi även flytta in i samma sovrum!  Gårdagen väldigt lugn var bara hemma och myste med Melvin, hämtade Noah på dagis vid 14 tiden. Noah hade haft en super jobbig dag på dagis och var på ett "strålande" humör när vi kom hem. Kvällen var dock ok, han gick och la sig vid 18.30 och tittade på nya favorit filmen i sin säng, ( Spy Kids) slocknade vid 20 tiden.   


Nu är det mindre än tre veckor till att jag och Joakim åker till Washington, ska bli så jätte roligt. Men samtidigt har jag lite ångets för att lämna barnen så många dagar. Har börjat skriva mina berömda manualer till farmor/farfar och mormor/morfar som ska ha barnen under de 6 dagarna som vi är borta.  Noahs manual kommer nog att sluta på en A4 sida men Melvins är redan uppe i snart två A4 sidor....


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hihi .Hel natts sömn då vi tar över en härlig vecka

Tillsammans . Låter nått det. å andra sidan orkar vi nog lite nattvak .Kram

2009-02-18 @ 12:36:11
Postat av: JONATHAN- KRIGAR MOT CANCERN

Hejhej!



Kul att du "halkade" in på min blogg, hoppas att du stannar hos mig och följer min kamp!



Kram!

2009-02-18 @ 22:35:36
URL: http://jontheericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0