Sushi & saké

Då har ännu en helg passerat, fredagen tog vi det väldigt lugnt åt lite god mat och gick sedan o lade oss vid 22 tiden. Jag skulle ju äntligen få sova efter två lååååånga Melvin nätter. Jag parkerade maken inne hos Melvin och gick sedan och lade mig..zzz..zzz..zzz! Kl 02 vaknade Noah, hade haft en mardröm så det var bara till att gå upp och ta hand om sonen. Gick och la mig i Noahs säng, Noah somnade om vid 03.00 och sen vaknade han igen vid 05.00 och tyckte att nu var det morgon (så mycket med den "sömnnatten")!  Lördagen tillbringades därför lite i trötthetens tecken både för mig och Joakim. Noah hade Jesper över ett par timmar för lekdejt och sen på kvällen fick vi besök utav Niklas och Maria. Dom hade tagit med sig en massa Sushi och tre flaskor saké, vi körde saké provning och frossade i sushi hela kvällen. Självklart lyckades vi även klämma in melodifestivalen (Måns Rockar fett ;-)  Söndagen var det sedvanlig shopping runda för mig och Noah, all mat till veckan inhandlades.


Söndag kväll satt jag som vanligt framför teven, dock utan glas vin i handen då jag börjar känna mig lite förkyld.. Joakim jobbade och barnen sov redan vid 19 tiden. Melvin sov HELA natten!!!! Vaknade till en gång vid 3 tiden, bara till att ploppa in nappen sen somnade han om!!!  I dag har jag Noah hemma då han säger att han är VÄLDIGT trött, (tror mest att det är måndags bluesen) då är det bra att vara mammaledig så man inte behöver tvinga han till dagis. Melvin är fortfarande genom förkyld men äntligen feberfri. I dag tar jag och barnen en riktig mysdag!  Ps lyckades med -1,4 kg förra veckan trots sushi kvällen..



Melvin står!

        


Kommentarer
Postat av: Moster

Vilka ögon kan få vem som helst på fall.Puss

2009-02-17 @ 12:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0