Underbara älskade barn!

Följande utspelar sig hemma hos familjen F fredagkväll:


Joakim och Melvin sitter på golvet och leker, Noah sitter och tittar på tv, jag står i köket och lagar middag.

Noah - pappa vet du vad det bästa i världen är?

Joakim- Nej?

Noah - det bästa i världen är min lillebror!

Mamma står i köket river parmesan och tårarna börja trilla.

Noah går fram till Joakim och Melvin .

Noah- och pappa det bästa i världen är också min familj, det finns många många föräldrar men min familj är den BÄSTA!

Mamma i köket står och rör i grytan och gråter nu ordentligt.

Noah- mamma kom till oss jag vill att vi ska krams hela familjen!

Mamma går över till sin familj och kramas, en ordentlig lång och härlig kram hela familjen. Mamma gråter nu så mycket så hon knappt får luft.

Noah går och sätter sig i soffan igen och fortsätter att se på tv.

Joakim tar upp Melvin och går ut o kramar mig igen som fortfarande står och stortjuter.

Att få höra Noah uttrycka sig på detta sätt värmer mitt hjärta mer än vad jag kan sätta ord på. Vårt underbara älskade barn!




Kommentarer
Postat av: ingrid

Nu gråter jag

2009-02-14 @ 04:32:05
Postat av: Frida

Jag blir också tårögd, gos unge!

2009-02-14 @ 16:15:54
Postat av: Anonym

2009-02-15 @ 09:31:14
Postat av: moster

tänk vilka kloka funderingar denna kille har. Det är klart han älskar sin underbara härliga familj. puss puss.

2009-02-15 @ 09:35:51
Postat av: Rebecka

Ja, då var det min tur att gråta lite....vill bara ge Noah en superkram nu. Då blir det en tur till Bjärred nästa gång man är ledig...=)

2009-02-15 @ 11:05:34
Postat av: Anonym

Ja, då var det min tur att gråta lite....vill bara ge Noah en superkram nu. Då blir det en tur till Bjärred nästa gång man är ledig...=)

2009-02-15 @ 11:06:08
Postat av: Rebecka

Vet inte hur det blev här, jag och teknik....oops

2009-02-15 @ 11:07:09
Postat av: Hanna

Tack för era söta komentarer! Vist är han världens gosunge!

2009-02-15 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0