Vår!?

All snö är borta mamma utropa Noah när han vaknade vid 5 i morse! Så härligt utbrister mamma som är så trött på detta eviga slask! Inhandlade i går en buklett tulpaner för att försöka skapa lite vårkänslor. Till min stora lycka såg jag även att rabatten på baksidan hade gömt undan några underbart gula och fina blommor under snön. Inte för att jag vet vad det är för blommor, kan lika väl vara något ogräs då jag verkligen har noll koll på blommor/ogräs ;-).. Kanske någon av er vet vad denna gula blomma heter? I dag har jag Noah hemma då han har åkt på en retlig hosta. Han är även lite blek så en hemma dag passar nog bra. 


Mina fina tulpaner                   Blommor/ogräs!?                 Bleka Noah

            


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tidig vårblomma .Den heter vintergäck

2009-02-24 @ 06:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0