God fortsättning!

Har Äntligen börjat återhämta mig efter nyårskvällen/natten! Hade dock fantastiskt trevligt, maten var kanon och sällskapet var inte helt fel det heller. Avslutade kvällen med att dansa i nästan 2 timmar i sträck, tror tom jag lyckades bränna av lite kalorier mitt bland all mat och dryck ;-) Somnade strax efter 2 , då Noah vägrade att sova så skulle "snälla" mamma natta honom, jag somnade nog innan Noah... Vaknade vid 7 tiden på morgon av ett fruktansvärt oväsen, innan jag kom underfund med vad det var som lät hade jag lite svårt att lokalisera mig då jag fortfarande hade nyårs klädseln på mig och sov i Noahs säng.. När jag var tillräckligt vaken kom jag på att det var katten som gick omkring och skrek.."For" upp ur sängen och ut till katten, tror han var halvt ihjäl skrämd efter nattens fyrverkerier, tog nästan ett dygn innan han blev riktig igen..   Nyårsdagen tillbringade hela familjen i soffan, åt en massa skräp mat och såg på tv..  Tyvärr så "glömde" jag ta bild bevis av nyårsafton..


Idag har jag varit och fyllt upp kylen och tagit en rea runda på Center Syd, hittade två par skor till mig och Joakim, Wedins hade total utförsäljning fyndade 245 kr för två par skor!!! Inte helt fel.. Ikväll blir det åter till GI maten, har fuskat lite dom senaste dagarna .. Nytt år nya tag!


Kommentarer
Postat av: L O O

Lyssna på tjejen i inlägget "Amazing" !

2009-01-02 @ 16:34:09
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Du har väl inte vatt på center Syd Hihih

2009-01-02 @ 18:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0