Låååång natt!

Noahs första dagis dag gick super bra, fick tom beröm av dagis personalen för hur duktig han varit! Han var dock väldigt uppe i varv på kvällen och somnade först vi 20.30, Joakim la honom vid vanlig tid vid 19 men han låg och sjöng, pratade och sparkade i väggen i 1 ½ timme. .. Melvin och jag var på BVC i går eftermiddag då det var dags för spruta nr2 och läkarbesök. Allt gick jätte bra och han är en stark och frisk pojke enligt läkaren. Han väger nu 8,2 kg och 71 cm lång! Melvin var dock lite kinkigt på kvällen och detta höll i sig under hela natten, Melvin och jag har nog sovit ca 2 timmar totalt under natten... gäsp.. Joakim fick sköta morgonen med Noah utan mitt och Melvins sällskap då jag lyckades få honom att somna på morgonen från ca 06.30 -08.00..  I dag kommer vi inte att göra så många knop, hade tänkt åka och hälsa på jobbet men det får nog bli en tur i nästa vecka istället. Nu sover Melvin en stund så jag ska passa på att krascha framför teven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0