Skattkammarön

Tror jag ska döpa om min blogg från Legomorsan till Lekmorsan, har i dag riktigt tagit tjuren vid hornen genom att dra med mig båda barnen till ett lekland i Lund som heter skattkammarön! Fyra timmars intensivt lekande med bebis och 4 åring! Lyckades dock lura ditt Joakim en stund under lunchen då han jobbar ett stenkast därifrån.  Men annars lyckades jag underhålla båda Noah och Melvin helt själv. Lite stolt är jag allt...  Var dock tvungen att fly från vårt hem idag då dom började fylla igen jätte hålet i vår gata och använde då någon slags "platta till jorden maskin" som gjorde att porslinet i skåpen nästan slogs sönder så kraftigt som hela huset vibrerade.

I morgon blir det en lugn dag, kanske en kopp kaffe hemma hos mina föräldrar, jag har Melvin i natt och brukar inte vara så jätte pigg dagen efter. Sen har vi underbar helg igen innan Noahs dagis dagar sätter fart igen.


Melvin nöjd i vagnen en stund



Lunch dax




Kommentarer
Postat av: Rob n Reb

405.jpg" rel="nofollow">http://svt.se/content/1/c8/01/03/38/61/scott2405.jpg



Ser en likhet mellan mannen till höger om du följer länken samt Joakim.



Hahaha

2009-01-09 @ 21:03:14
Postat av: Rob n Reb

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=85016&a=1034015



Ny länk eftersom den förra inte funkade.

2009-01-09 @ 21:04:41
Postat av: Ingrid

Härliga barn barn PUSS

2009-01-09 @ 22:41:57
Postat av: Legomorsan

Ha ha ha ha ha ha ha...

2009-01-10 @ 09:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0