Snart 15 år!

Gårdagen flöt på bra, trots sömnbrist, Melvin var kinkig under dagen men till kvällen hade det lugnat ner sig. Nu ser jag dock att tand nr 2 är riktigt på G så vi får se hur denna natten blir..  Idag blir det en tur till mormor & morfar, då vi ännu en gång lever utan vatten, ännu en vattenläcka längre ner på gatan som dom ska reparera i dag. Noahs dagis dag gick super bra i går med och han var något lugnare i går kväll. På fredag firar jag & Joakim 15 år tillsammans, helt sanslöst vad tiden går! Tänkte planera vad vi ska äta på fredag måste vara något gott men samtidigt GI vänligt.... Joakim står för vin och champagne och jag för maten (barnen för underhållningen).. Jag är helt klart lika kär i Joakim i dag som jag var för 15 år sedan om inte kärare!!!


Kommentarer
Postat av: Moster

Tänk vad kärleken är underbar. Kram

2009-01-14 @ 14:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0