Underbar helg!

Nu har vi firat både Joakim och Noah tillsammans med släkt och vänner. Lördagens tillställning blev riktigt trevlig med god mat och vin.. Kvällen avslutades med Wii turnering för killarna och Sing Star för tjejerna. Söndagen gick sedan något i trötthetens tecken, mest för mig ;-) Men jag lyckades framåt eftermiddagen göra mig lite aktiv och rensade ut mina garderober. Söndag kvällen blev det självklart lite Wii spel för mig och Joakim (världens bästa present som vi gav Noah ;-) Barnen var inte helt pigga på att gå till dagis i dag då helgen varit rätt så intensiv även för dem. Men det är bara till att bita ihop och sätta igång med en ny vecka, så får vi se vad denna veckan har att bjuda på..

Grattis min kära 6 åring, du är mammas ögonsten!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0