Fantastisk kväll!

Mamma Mia så bra musikalen va!! ;-) Den  var så bra som vi hade tänkt om inte bättre, en helt fantastisk musikal. Malmö arena var inte så jätte imponerande mest rörigt och parkering låg långt långt bort..  Arenan passar nog bättre till stora sport events eller stora konserter inte så bra till mindre musikaler.


Idag har jag maken hemma sjuk!! Ja vet, jag trodde endast att han skulle stanna hemma om han tappat en fot eller något annat drastiskt..  Men han är riktigt genomförkyld så med lite övertalning från frugan så ligger han nu ner bäddad. 

Noah är avlämnad på dagis, hade en rätt så kaotisk dag i går på dagis hoppas att den blir bättre idag! Melvin har haft en ok natt, fortfarande genomförkyld men piggare och inte så jätte täppt i näsan.  Själv håller jag mig på benen än så länge, bara lite snuvig men annars pigg.



Lever på citronvatten just nu, bra mot förkylningar samt sänker GI värdet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0