Gott Nytt År!!

Då är snart mitt första blogg "år" snart slut, ska dock bli oerhört roligt att få fortsätta under 2009! Mina blogg läsare ökar nästan från dag till dag och jag hoppas att ni fortsätter följa bloggen in i 2009.

Dom sista dagarna har spenderats med att bara mysa och umgås med kidzen. Ikväll blir det nyårsfirande tillsammans med kidzen samt en vän till mig och Joakim. Vid 23 tiden får vi dock nedslag av mina föräldrar och en del släktingar från Blekinge för att fira in tolv slaget tillsammans.  Maten för kvällen har vi beställt från Skogströms i Malmö ( se meny på http://www.skogstroms.se/)


Noah har redan tagit på sig sin nyårsoutfit som han och Joakim var och handlade i Malmö i går. Denna nyår får vi sällskap av Batman! Julafton fick vi tillbringa med Darth Vader..  Melvin är fortfarande genom förkyld, men enligt barnakuten i Lund så ska vi inte oro oss då småbarn gärna är förkylda flera veckor i sträck.. Men det är så lång draget och så synd om honom som är evigt täppt i sin näsa. Vi får hoppas på ett förkylningsfritt 2009 istället!


Sist men inte minst vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År!!! Hoppas att ni alla får en underbar kväll!!

Kram


Batman is in the house!

 

Melvin söt som vanligt..



Kommentarer
Postat av: Familjen Jansson

Hej!

Hoppas julen har varit bra, med många julklappar och en snäll tomte.

Vi önskar er alla ett gott nytt år!



Hälsningar Janne, Tina, Sanna, Erik och Farmor Nelly

2008-12-31 @ 21:24:55
Postat av: moster

Jag önskar av hela mitt hjärta . Ett riktigt Gott Nytt 2009 . Noah är en riktig goding , Melvin är hur söt som helst. Kram

2009-01-01 @ 15:54:22
Postat av: Pelle & Lovisa

Tack för att vi fick komma på nyårsafton och nyårsdagen och träffa er och barnen.



Nu kommer vi att följa vad ni gör om dagarna!



Kram Pelle & Lovisa

2009-01-01 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0