En helnatts sömn!


Melvin 4 månader är super förkyld och sover just nu inte alls på natten. Så igår natt så bestämde min älskade make att jag sover i soffan i vardagsrummet och han tar natten med Melvin! Oj oj oj så skönt slocknade vid 23 tiden och vaknade igen vid 06.30 då Noah vår 4 åring vaknade. Helt fantastiskt skönt att sova en helnatt.  Jag känner mig som en ny människa idag! Natten som kommer ska jag låta maken sova i soffan då han är helt färdig i dag efter en hel natt med snor...  I dag är Joakim ( maken ) och Noah på busfabriken i Helsingborg då vår älskade 4 åring är totalt uppladdad med överskotts energi efter att ha varit hemma med mamma och pappa i snart en vecka.  Busfabriken är ett enormt lekland med massa av roliga aktiviteter, helt fantastiskt roligt för barn i de flesta åldrar. Se under mina länkar för Busfabrikens hemsida.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0