Regn, storm & feber!

Usch vilket fruktansvärt oväder vi har drabbats av här nere i Skåne i dag! Tycker så synd om alla skolbarn som i dag har avslutning in för sommarlovet. Här hemma lever vi i dag inomhus dels pga. ovädret men också pga. att Melvin har feber. Melvin la sig i går eftermiddag med en rejäl förkylning och feber därtill så synd om vår lilla "mini".  I dag har Noah sin sista dag på Giraffen, i eftermiddag ska jag överlämna lite presenter som jag köpt till Noahs dagisfröknar för att dom på ett sådant fint sätt har tagit hand om Noah de sista två åren. Sen ska alla Noahs kläder, teckningar, skor, lådor och mm. bäras hem..  

Var i onsdags och investerade i en sittsäck till Noahs rum, han blev superlycklig över sin nya "stol". Han sitter nu varje dag och myser i sin säck, spelar X-box eller ser på en film. 

När jag var 11 år (för måååååånga år sedan) fick jag min första (och enda) sittsäck i julkapp av mamma och pappa, jag blev så jätte glad för att jag hade önskat mig en säck i evigheter.. Det var roligt att se att Noah blev nästan lika glad som jag blev den där julen för så många år sedan över sin egen säck.

    


Kommentarer
Postat av: Moster

Vad mysigt det ser ut. Puss

2009-06-15 @ 08:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0