Bröllopsdag & lite annat..

I måndags firade jag och Joakim våran 7:e bröllopsdag, jag hade fixat god middag, tryckt upp bilder från vårt bröllop som jag hängt över halva vardagsrummet, fasadflaggan hissades, jag tog på mig en klänning, skrivit små kärlekslappar till Joakim som jag placerat ut lite sopradiskt i huset och ostbricka med vitt vin stod framdukat när Joakim klev innanför dörren kl 17.30. Tyvärr ser min älskling ut som ett stort frågetecken, han hade glömt bort att vi hade bröllopsdag!! (Jag säger bara kära make nästa år får du fira vår bröllopsdag som om vi varit gifta i 50 år ;-)  Men kvällen blev väldigt trevlig ändå och även barnen "uppförde" sig så att mamma & pappa fick en chans att sitta länge och äta våran middag.


I tisdags lämnade jag Melvin en stund hos mormor & morfar så jag fick storhandla i lugn och ro, på kvällen var jag hemma själv med kidsen då Joakim sprang blodomloppet i Malmö (5 km) han gjorde en supertid trots att han inte motionerat på ca ett år.. Så stolt över dig älskling, i morse kom han dock knappt ur sängen ...


I dag ska jag & Melvin en runda till Nova Lund måste investera i ett par Capribyxor till då jag läste väderprognosen för London i helgen och det utlovas ca 22 grader och sol hela helgen! Noah ska på sitt första besök på avd Grodan i dag, han tyckte det skulle bli jätte spännande!  Det enda som Noah har att invända mot att han ska börja på ny avd är att "grodbarnen" har rosa västar när dom är ute, och rosa är ju SÅ tjejigt..


Bröllop 2002


Kommentarer
Postat av: ingrid

Lika vackra nu som då

2009-05-27 @ 18:34:33
Postat av: Rebecka

Grattis i efterskott!!! Så söta. När jag läser om allt du fixat, så önskar jag lite att det var jag som hade gift mig med dig ;). Puss sötnos

2009-05-27 @ 20:33:35
Postat av: Anonym

En sak till, HA DET UNDERBART I LONDON!!!!!! Hälsa Sara också och önska henne en trevlig resa, va rädd om dig.

2009-05-27 @ 20:35:11
Postat av: Anonym

2009-06-03 @ 14:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0