Måndag igen..

Jaha då var det måndag igen, Joakim är hemma med Melvin idag då mini fortfarande var genomförkyld i morse och såg så ynklig ut. Joakim fick lite ”moderskänslor” och bestämde sig för att vara hemma en extra dag med Melvin. Underbar make jag har!!  Själv sitter jag på jobb eller rättare sagt står på jobb, drabbades utav ryggskott i lördags eftermiddag så jag går just nu på starka värktabletter för att ta mig igenom dagen. Men annars är allt på topp hos familjen F hade en bra och lugn helg, jag med mitt ryggskott, Joakim med ont i halsen och killarna genomförkylda.. Älskar som sagt hösten som årstid men inte alla förkylningar som följer med den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0