4 sjuka!

Då var det dags för mig att drabbas av denna eviga förkylning som härjar i vår familj! Joakim är på jobb i dag (suprice) och Noah på dagis men båda är fortfarande väldigt snoriga.. Jag och Melvin får ta hand om varandra här hemma idag!


Noah hade ytterligare en kaotisk dag på dagis i går, efter lååååångt samtal med honom i går kväll har vi nu kommit fram till ytterligare nya regler. Samt att han kommer att äta frukost hemma varje dag och även mellanmål då jag i fortsättningen kommer att hämta honom 14 varje dag.  Så håller vi tummarna för att vi ska få bukt med hans dagistemperament.


Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Melvin och där kommer jag stanna resten av dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0