Helg!

Har längtat till denna helg, då vi bara ska vara hemma och tillfriskna (i alla fall i morgon) . På söndag ska Noah med farmor & farfar och hugga gran. Melvin ska till mormor och morfar, så att jag och Joakim kan åka och handla julklappar till våra nära och kära.. Så har ni som känner er träffade inte inkommit med önskelist innan söndag så vet man aldrig vad ni får i julkapp.. Kanske ett årsabonnemang på två barn.. Att ständigt vara barnvakt en lördag kväll är väl en bra julkapp... ha ha ha ha ha ha ha ha (skrattar hon elakt!!)

Melvin och jag har gått en lång runda med vagnen i dag, var tvungen att röra på mig lite och komma ifrån datorn..Nu är jag dock super snorig, har införskaffat Otrivin  Comp som enligt reklamen ska hjälpa mot både nästäppa och rinnsnuva. Få se om denna mirakel medicin kan hjälpa mig igenom resten dagen!

Längtar till maken kommer hem ikväll då blir det VIN.. Vet, kanske inte det bästa och dricka när man är förkyld men det är ju så gott gotti gott gott!


Kommentarer
Postat av: Moster

Dessa eviga förkylningar. Hjälper Otrivin Comp.Nu ska jag baka lussekatter det hör ju julen till om man tycker om saffran Synd att man ej kan skicka bullar genom datorn.Kam

2008-12-06 @ 11:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0