I kväll smäller det!

Längtar så mycket till klockan 19.30 då jag, mamma och Rebecka ska gå och se musikalen Mamma Mia på nya arenan här i Malmö!!  Lever just nu i snorlandet , så jag hoppas att jag klarar mig till i kväll.. Noah, Melvin och Joakim är genomförkylda, stackars Joakim har haft Melvin i natt och kära Melvin har inte sovit mycket! Om jag bara klarar mig till i morgon bitti sen kan även jag bli förkyld i alla fall fram tom nästa tisdag då det är dags för nästa musikal, då ska vi nämligen se Jesus Christ Superstar!!



Kommentarer
Postat av: moster

Hoppas ni hade en trevlig kväll

2008-12-03 @ 03:39:29
Postat av: moster

På tisdag smäller det . Roligt Roligt

2008-12-06 @ 11:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0