Sovit gott!!

Har haft Melvin i natt och sovit gott, kan ni tänka er vilken kombination!  Kom på ett trick i går kväll, satte in öronproppar på mig själv innan jag gick och la mig för jag vaknar så fort som Melvin vänder på sig eller hostar till och är då genast där och trycker in nappen. Men med öronpopparna på plats så vaknade jag endast när han var riktigt vaken och högljutt protesterade, detta inträffade kl 2 och kl 5. Och det blev välling i dag först vid 06.30!!! Tänk om detta kunde fortsätta...


I kväll är det Jesus Christ superstar som gäller för hela slanten, maken är "beordrad " att vara hemma redan 15.15... Sen bär det iväg till Malmö vid 16.15, ska äta middag med morsan innan musikalen och kanske det blir ett glas vin med ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0