IKEA är BÄST!

Jag älskar Ikea en helt underbar kedjan, helt klart guds gåva till den shopping glada kvinnan!

I helgen var jag och mamma en runda på Ikea, jag skulle "bara" köpa en ny kudde till Melvin. Gick därifrån 600 kr fattigare, men oj oj vad mycket jag fick för mina 600 kr!  Min kundvagn innehöll följande: Ny kudde till Melvin, ny kudde till mig själv, 100 servetter, 2 nya gratängformar, 25 nya glödlampor och 4 överdrag till våra "gamla" Ikea stolar.  Detta innebar att vi fick helt "nytt" möblemang till vårt matrumsbord (se bilder nedan) och vi kunde äntligen kassera våra avskavda, vingliga röda stolar..  


Noahs dagisdag gick relativt smärtfritt över i går, han blev dock vansinnig när mamma och Melvin dök upp redan vid 13.30 och beordrade oss genast att gå hem igen då han inte hade lekt färdigt! Efter 20 minuters övertalning lyckades vi dock få han med hem. Slutsats - idag får han gå fram till sin vanliga tid! Eftersom vi i dag bara har regn regn regn här hemma så ska jag och Melvin ha en tv dag, har lyckats få tag på dom senaste avsnitten av Califorincation så vi ska ha maraton Califorincation dag!




Kommentarer
Postat av: Ninni

Så fint det blev !



Stor kram

2008-11-11 @ 15:39:20
Postat av: Ingrid

va bra att de passade

2008-11-11 @ 21:46:22
Postat av: Ingrid

grön matta hmmmm

2008-11-11 @ 21:47:46
Postat av: Moster

Snyggt Nu ska jag ut och riva lite i löven Puss och kram.

2008-11-12 @ 11:42:14
Postat av: Alexandra

Jag vet, IKEA är bäst!!! ;)

2008-11-14 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0