Långabryggan

Har haft en fantastisk dag med hela familjen i dag. Joakim har reales helg vilket innebär jobb, jobb, jobb men som tur väl var har hans "schema" legat så att han har kunnat vara ledig hela dagen och först börja jobba på "riktig" på kvällen.  Vi vaknade vid 06.30 då första barnet kom upp (Noah) andra barnet vaknade 07.00!! Efter morgonmys och frukost bestämde vi oss för att gå/cykla ner till stranden. Tillbringade ca 3 timmar nere på stranden med barnen, lekte och busade. Melvin satt så fint på stranden och lekte med sanden. Noah byggde sandslott och Joakim och jag njöt av solen och barnen. Tyvärr glömde jag kameran så inga bildbevis kan uppvisas.. Tog en tur ut på långabryggan och åt lunch ute på restaurangen i den värmande solen! En helt underbar lunch med ett glas vin till!

På kvällen grillade vi på gasolgrillen, jag bestämde att vi skulle äta ute i ca 8 plus grader... Noah gav upp efter 1 minut, gick in o satte sig vid datorn och åt istället. Joakim FRÖS men höll ut, jag njöt dom första 5 minuterna men sen började även jag frysa.. Kanske lite tidigt för ute spisande men gud vad gott det var att sitta ute ändå!!  

Grillkväll ute i 8 plus grader..
       


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oooh så varmt och gott det ser ut...=). Men jag förstår precis, man har längtat efter att få sitta ute och äta i ett nästan ett år, då vore det väl själva f*n om man inte fick. Gooo Frisberg!!!!!

2009-04-18 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0