Sol ute, sol inne, sol i hjärta & sol i sinne!

Sände iväg Noah till dagis i dag med shorts, hur underbart är det inte att se ett par bleka barnben äntligen få komma fram ur vinterklädseln!  Han strålade som en sol när han traskade iväg mot dagis med Joakim hack i häl. Melvin blev som alltid superledsen när Noah lämnade huset, sitter vid ytterdörren och vrålar ut sin besvikelse (så sött).  Försöker nu hitta ett upplägg på Melvins mat då han nu varken äter gröt eller dricker välling. Försökte med fil och mjuka havrekuddar till mellanmål vid 10 tiden men det var absolut ingen hitt. Men smörgås och en banan till frukost har suttit fint dom senaste dagarna.  Sitter nu i solen och njuter en stund innan Melvin vaknar, tänkte att vi ska ta en runda till stranden i dag om Noah är på humör när jag hämtat honom från dagis.  Hur underbart är det inte att bo 10 min gångväg från stranden, älskar B.  Måste bara avslutningsvis berätta att jag i morse var och köpte ett par trädgårdsbyxor ( att rensa ogräs i) i storlek medium!!! Har inte haft medium på ca 10 år, dom var i och för sig väldigt stretchiga men jag är LYCKLIG ändå!  

      


Kommentarer
Postat av: jojo

Det är ofta det "lilla" som glädjer en mamma. =)

2009-05-01 @ 18:51:20
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0