Sol & Värme

Har haft en härlig helg med nära och kära, Sara & Jesper dök upp på lördag eftermiddag för middag, lek och övernattning.  Barnen lekte hela kvällen fick dom i säng vid 21 tiden, Noah överst i sin våningsäng och Jesper därnere. Melvin slocknade i sitt rum vid 19 tiden, jag och Sara satt uppe till strax efter 23 då vi bestämde oss för att sova lite innan barnen vaknar igen. Kl 01 vaknar vi av att Jesper är ledsen då han förmodligen har vaknat och inte känt igen sig i Noahs rum. Sara tar med sig Jesper in vårt sovrum och jag parkera mig i våningsängen hos Noah som också har vaknat av all uppståndelse. Fem timmar senare vid 05 vaknar Melvin och är superpigg så det var bara att ta sig upp.  Söndagen bjöd på underbart väder, så jag och Sara och alla barnen tillbringade HELA dagen ute i vår trädgård, så underbart i solen!  På eftermiddagen dök Moster och Mats upp för en liten koppkaffe innan det att dom skulle köra hem mot Karlskrona. Sen kom Robert & Rebecka för att busa med barnen och grilla. Vid åtta tiden dök mamma upp och tog en liten kopp kaffe innan det att hon skulle till jobbet, och sen äntligen strax efter åtta kom han hem igen mitt livs kärlek!!!


Kommentarer
Postat av: Moster

Härligt att få träffat er alla Puss

2009-04-28 @ 11:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0