Väntar & längtar..

Saknar Joakim jätte mycket, suger (som Noah brukar säga) att vara hemma "själv" en fredag kväll..

Barnen är dock helt underbara, dom både roar mig och frustrerar mig! Melvin och jag hade en mysig förmiddag tror dock att han har lite tänder på G kanske nr 5 som är på gång!?  Han vägrar återigen att dricka välling och sover inget vidare bra. Noah hade haft en ok dag på dagis enligt dagispersonalen (det duger för morsan just nu) han tyckte själv att det varit en toppendag så allt är relativt. Köpte lite nytt Lego till Noah i dag som han fick när han kom hem från dagis (mest för att underlätta för mig själv när jag nu är själv) han blev superglad och byggde snabbt ihop hela satsen alldeles själv!  Melvin somnade strax efter 19 och Noah somnade strax efter 21!! Nu blir det lite tv för mig med ett glas vitt därtill..  Ps: Hoppas att ni alla mina kära har det underbart utomlands, Joakim i Italien, Mamma, Pappa, Moster & Mats i Ungern.. Är absolut inte avundsjuk på någon utav er!!! ;-) Ds.

Hämta Noah på dagis

     

Noah somnat med nya legogubben i handen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0