Inskolning

Nu är Melvin inne på dag nr 6 utav sin inskolning på dagis. Det går än så länge toppenbra, han är självklart lite ledsen när vi lämnar honom på morgonen men sen under dagen går det fint enligt dagispersonalen. I går både åt han och sov på dagis för första gången, duktiga kille!!

Första dagen då jag lämnade honom kändes det dock som att hjärtat skulle gå i tusen bitar, han grät och skrek efter mamma, hörde honom hela vägen ut till parkeringen. När jag kom hem kröp jag ner i sängen och drog täcket över huvudet och sen låg jag där till det var dags att hämta hem mini igen.. Man tycker ju att jag borde lärt mig av inskolningen av Noah att det faktiskt blir tufft i början , men det kom ändå lite som en chock att jag blev så ledsen över att lämna Melvin "ensam" på dagis. Nu får Joakim lämna och jag hämtar ..


Melvin på väg till sin första dagisdag


Kommentarer
Postat av: jojo

Vad stilig liten kille.



Det är ju så,

mammas hjärta-mammas smärta.

2009-08-26 @ 19:59:49
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: moster

Skånes goaste kille .

2009-08-30 @ 01:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0