Madonna helg och lite annat..

Madonna kvällen blev självklart en häftig upplevelse, vi anlände i Göteborg vid 15 tiden på lördagen för att checka in på hotellet. Utanför hotellet står det mängder utav tonårsflickor, killar och fotografer!? Nyfiken som jag är gick jag fram till ett par tjejer som vänligt och uppspelt upplyste mig att Madonna faktiskt bodde på just det här hotellet.. Kan säga att även jag då blev lite lite uppspelt över det faktum att vi bodde på samma hotell. Kan tyvärr inte berätta om något storslaget efterparty i Madonnas svit eller en liten blick utav henne i vid frukostbuffen..   

Konserten var jätte häftig, hon bjöd på en proffsig och välkordinerad show och både jag och Joakim var nöjda när vi gick hem till hotellet på natten igen. Tyvärr serverades det enbart mellan öl på Ullevi så det drog ned stämningen lite för oss båda som sett fram emot ett glas vin eller två under konserten. Då är det bättre på Parken i Köpenhamn där man även kan inmundiga alkoholhaltiga drycker.. 

Fördrink innan konserten!
  

Längst upp bor Madonna!


"Mellis" på Ullevi
   


Söndagen: Efter en lååång god frukostbuffé körde vi emot Skåne igen för att hämta upp barnen ute på Österlen hos farmor & farfar. När vi kom fram var det helt underbart väder och farmor & farfar bjöd in oss för att stanna för en god middag och övernattning, vi tackade direkt JA och satte på oss badkläder och gick ner till stranden. Hade en underbar eftermiddag på stranden och i havet sen blev det drink och god middag. Farfar skötte Melvins läggning som vi själva har haft lite problem med den senaste tiden. Det tog honom ca 5 minuter att få Melvin att somna (för oss kan det ta en timme ibland) hans trick är att sätta på en radio väldigt lågt i det rum som Melvin sover. Och i dag efter otaliga försök att få Melvin att somna till sin eftermiddagslur gick jag tillslut ut i köket och drog ur radion, installerade den i Melvins rum satte på en dansk radio kanal (den enda som fungerade inne på hans rum) stannade själv i rummet i ca 2 minuter sen SOV HAN!!! Toppen farfar!!!!

Härliga Österlen!
    


Kommentarer
Postat av: jojo

AAAVIIIIIIIIIIIIIIS!!!

Vad underbart det där såg ut.

Ända storslagna i min familj är att minsta lärt sig säga BUMMA MAMMA och sen en golf-spark på mitt smalben. =)

2009-08-13 @ 18:30:02
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0