Mycket på gång nu!

Vi (jag & Noah) har hunnit med en runda till Blekinge för kräftfiske samt kantarellplockning. Hade en underbar helg med vår äldsta son, han var en riktig pärla, han njöt av varje sekund med allt vad ”urskogen” har att erbjuda. Har en massa härliga bilder på honom från denna helg men tyvärr har Melvin lyckats pilla in Lego i vår kortläsare till datorn så jag får ge mig ut på kortläsare jakt i morgon och lägga upp bilderna då.

Melvins inskolning är nu avklarad och enligt dagisfröknarna är han ett extremt lugnt barn som gör precis som dom säger, samt att han äter som en häst och sover som en sten!!?? Känns lite underligt att helt plötsligt ha ett lugnt barn på dagis.. Men allt kan ju ändras ;-) I morgon ska han gå sin första hel dag från 08-15 för att prova på en ”riktig” dag innan det att jag & Joakim börjar jobba på tisdag. Noah är nu riktigt redo för dagis har nästan börjat klättra på väggarna här hemma, i morgon kommer Joakim vara med Noah hela dagen 08-15 för inskolning på nya avdelningen. 

På tisdag kör vi sedan igång med allvaret igen, jag & Joakim tillbaka till jobben och barnen till dagis. Jag har fortfarande lite svårt att förstå att det är dags igen, har nu varit hemma i 16 månader. Men jag har inköpt det mesta jag behöver för min jobbstart så som ny laptop väska, (svart i skin) lite nya kläder, ny agenda till filofaxen, nya skor och i morgon ska frisyren trimmas lite, SEN ÄR JAG REDO!!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Lycka till med det nya jobbet.

Stor Kram !

2009-08-31 @ 09:06:53
Postat av: Ingrid

Ja lycka till alla med era nya jobb

2009-08-31 @ 16:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0