Sing Star!

Är totalt såld på Sing Star, spenderade en timme hemma hos päronen i går kväll och sjöng för full hals. Mamma & Pappa hade bröllopsdag i går så jag körde ditt för att avlämna en liten blomma. Fastnade sedan framför teven med en mikrofon i handen .. Mamma och jag körde duell och pappa skötte ljudet.. fniss..  Försöker nu för fullt sälja in iden till Joakim, att det vi har saknat dom sista åren är en Playstation ...  SING STAR ROCKS!

I dag har jag en städdag framför mig, kusin Frida anländer i kväll inför pappas 55 års fest . I morgon kväll har vi ytterligare 2 nattgäster så huset måste ju se någorlunda ordentligt ut.. 


Kämpar fortfarande med min GI kost, har tyvärr ståt still dom senaste veckorna men allt som allt är jag nu nere på -14,5 kg på ca 4 månader så det fungerar väldigt bra annars. Tydligen är det vanligt att man fastnar vid en viss tidpunkt och sen kan det ta allt mellan 1-6 veckor innan det att vågen börjar visa neråt igen, så det är bara att hålla ut och kämpa vidare. Har 10 kilo kvar innan jag når mitt mål och har ca 4 månader på mig att nå dit.



Kommentarer
Postat av: Ett av päronen

Himla kul är det .I morgon vinner jag (tror jag)

2009-02-06 @ 15:40:46
Postat av: Robert

Låter som om ett av päronen vill att det ska vara en tävling? hoppas hoppas att så inte är fallet...

2009-02-07 @ 13:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0