Bättre och bättre dag för dag…..

Tisdag morgon och Joakim befinner sig i Stockholm, jag har båda kidzen hemma. Dom sista dagarna ligger som ett töcken i mitt huvud. Joakim har varit helt fantastisk och tagit hand om sjuka Noah och pigga Melvin dygnet runt. Själv har jag legat nerbäddad och feberyrat i två dygn.  I dag hade jag dock inget val, var tvungen att stiga upp ur sängen och ta hand om barnen när Joakim åkte till Stockholm för att jobba. Men jag känner mig mycket bättre, febern har äntligen lagt sig och nu kan jag stå upp utan att hela rummet snurrar. Noah är mycket bättre han med, hade första feberfria dagen i går och blir piggare dag för dag. I morgon blir det dagis för Noah om han fortsätter i samma rikting, influensan är dock lurig så vi får se... Noah har ätit SÅ mycket glass den sista veckan så nu vägrar han äta mer.. Kan man ge ett barn för mycket glass!?! Tydligen..


I helgen har Joakim haft barnen helt "själv" då jag i lördags var på Rebeckas 25 års fest (överraskningsfest) , och sen på söndagen lade mig sjuk. Rebeckas fest blev VÄLDIGT lyckad hon hade inte misstänkt något, Robert hade gjort ett superjobb med att dölja allt för henne. Kl 16 när hon kom hem från jobbet stod vi 18 personer i hennes hall och sjöng, sen blev det god mat, massor med vin och Sing Star hela kvällen. Under kvällen droppade även fler gäster in bla Rebeckas lillebror som jag tror var den bästa presenten hon fick den kvällen ;-) Jag fick skjuts hem av mamma och pappa vid 23.30 då min feber inte var att leka med...

Denna veckan har vi inte mycket inplanerat, bara fortsätta kurera oss och hoppas att Joakim och Melvin inte lägger sig.  

Redo för party med feber..       Ja må hon leva..                Partyprinsessan!       Sing Star med pappa.

                                                


Kommentarer
Postat av: sussie

Krya på er!!! Flunsan e inget kul. Jag har lite ont i halsen...men jag VÄGRAR!!

2009-01-27 @ 15:02:17
URL: http://nattmorsa.blogg.se/
Postat av: Moster

Skönt att ni känner er bättre Jag har klarat mig från alla attacker Vinterkräksjukan influensa Peppar , Peppar ta i trä Kram

2009-01-28 @ 09:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0