Flygplan i trädgården!?

I går vid 10 tiden satt jag i vardagsrummet och talade i telefon med en kollega, Melvin sov så sött och Noah var på dagis. Helt plötsligt började hela huset vibrera! Jag for upp ur soffan och börja fundera på om det kan vara en ny jordbävning. Jag höjer rösten till min kollega och börja upprepa o herre gud o herre gud. Min kollega blir lätt uppjagad hon med då hon inte har en aning om vad som händer.. Sen kommer ett STORT grå/svart plan flygande strax ovanför huset, kändes som att det befann sig inte mer än en 100 meter ovanför huset. Då börja jag skrika i telefonen - det störtar det störtar.. Nu något panik slagen kollega undrar va f-n som händer och försöker få mig att prata med henne.  Sen försvinner planet bortom takåsarna.  Jag springer ut i trädgården samtidigt som jag "lugnt" försöker förklara för kollegan vad som händer.. Planet är dock pustväck.. Funderar på om jag ska ringa sos alarm.. Bestämmer mig dock för att avvakta.  Total tystnad. Hade väntat mig grannarna ute på gatan för att se vad som kan ha hänt men ingen granne kommer ut. På sydsvenskans hemsida som jag uppdaterar en gång var 5 min kommer inget upp om något störtande plan?? När eftermiddagen kommer och det är dags att gå och hämta Noah har jag allvarligt börjat fundera på om jag dröm allt eller om jag håller på att bli smått tokig!!?  När jag och Noah går hemåt vänder han sig till mig och säger- Mamma såg du det STORA planet som lät SÅ mycket? JA JA JA, jag såg det svara jag helt upphetsat! Jag är inte tokigt sonen har också sett det!! Vist flög det väldigt långt ner säger jag till Noah. Noah svara NÄ det tycker jag inte.. 


Efter att ha läst sydsvenskan nu på morgonen så står det fortfarande inget om något störtande eller lågtflygande plan.. Verkar som att jag och Noah är dom enda som har bevittnat detta fenomen... hm....



Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Hejsan!

Kikar in för att önska dig en härlig dag :D

Kram, Sofia

P.s. Rösta gärna på mina bilder. Mer information hittar du på bloggen.

2009-01-30 @ 08:33:15
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Ingrid

För barn är det mesta naturligt /fniss

då vi vuxna drabbas av lätt panik

2009-01-30 @ 08:49:52
Postat av: sussie

trevlig helg på er!!!

2009-01-31 @ 14:30:44
URL: http://nattmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0