Negativ blogg?

Satt och läste igenom min egen blogg för en stund sedan och fick en känsla av att jag har en rätt så negativ ton när det gäller barnen .. Att allt bara är sömnlösa nätter och evigt kämpande.. Men så är det inte ALLS! Även om jag oftast är väldigt trött för att det är mycket med två barn och en make som jobba mer än heltid ;-) så är min familj inte på något sätt en börda eller en uppgift att ta sig igenom.


Noah är en så super duktig och intelligent 4 åring, (snart 5) han är världens duktigaste storebror som verkligen älskar sin lillebror över allt annat (tom över katten). Han är otroligt verbal och kan leka själv i timmar med sitt Lego. Han har humor och glimten i ögat, han kommer alldeles säkert att krossa en massa tjejers hjärtan innan har hittar sin rätta.


Melvin är så otroligt glad hela tiden, bara ler och skrattar. Han älskar att upptäcka världen framför allt nu när han lärt sig krypa och sitta. Han beundrar sin storebror och älskar att vara i närheten av honom HELA tiden. Ligga och mysa i soffan eller i våra sängar är också en favorit.

Och självklart är även Joakim duktigt,  ;-)jag menar om man kan vara tillsammans med någon i 15 år utan att tröttna på varandra borde där finnas mycket kärlek och det kan jag lova att det finns!!


Kommentarer
Postat av: jojo

MÄäääääääääääääää...

är det fel att brista och vara negativ när man är förälder och går på knäna för stunden.

JAG FRAMHÄVER att vi föräldrar har RÄTT att vara negativa.

Så det så!



DET är bättre att få skriva av sig, lasta av känslor på skriveriet och klara av att vara med barnen utan att tänka mordtankar.



NÄ jag ger dig RÄTT att vara hur pesimisstisk och negativ som helst!



Sv. Ja stolarna är helt okej, =) men jag har kladdiga barn istället för rivande katt.

2009-01-27 @ 09:01:05
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0