Nr 2

Så kom den då i natt tand nr 2, Melvin har inte sovit så där jätte mycket pga ytterligare en tand har gjort debut och därigenom har inte heller jag sovit... Kan lova att det kommer att konsumeras extra mycket kaffe i dag! Melvin har nu lovat mig att nästa tand faktiskt får komma när det är Joakims natt ;-)

I kväll får vi besök utav farmor & farfar, när jag berättade det för Noah nu på morgonen så var hans direkta svar! JAAAAAA , då behöver du inte leka med mig i dag mamma för det vill farmor göra! Annars blir det idag en shopping runda på Willys för att inhandla maten till 15 års middagen i morgon.



Kommentarer
Postat av: Ninni

Gissa im jag vill leka !!!!!!!!!!



Jag längtar efter att leka!!!!!

2009-01-15 @ 08:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0