Party en tisdag!

Jag, Noah, Melvin, Robert & Rebecka firade Obamas installation i går kväll med god middag och lite rosévin. Blev en riktig helkväll med allt vad det innebär och en massa lek med barnen! Melvin somnade vid 19 tiden och Noah vid 20 tiden. Under natten vaknade dock Noah och kom insmygandes till mig och Melvin, kröp ner i min säng. Noah hade då strax under 40 graders feber!

Han ligger i dag nerbädda i soffan och ser på tv, äter glass och sover. Går tydligen feber på dagis nu så detta var inte helt oväntat, nu är det bara vänta och se hur lång tid det tar innan Melvin också lägger sig.. Som en kompis sa till mig -Om man har två barn har man alltid två sjukdomsomgångar att gå igenom vid varje sjukdomsfall...

  


Kommentarer
Postat av: Maadelen

nice glassbild (:

2009-01-21 @ 12:20:57
URL: http://flygare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0