5 veckors semester kvar!

När Joakim och jag gick upp i morse kunde vi glatt konstatera att vi fortfarande har massor av ledigtid kvar tillsammans! Efter Greklandssemester väntar näst en liten tripp till Holmsjö för mig, (Joakim och barnen drar till Österlen) jag och lillebror ska ut i skogen och leta svamp!  Sen i slutet på veckan ska vi stuva in barnen i bilen för att köra 64 mil upp i landet för släktträff. Vi har hyrt en stuga i Vaxholm under ett par dagar hoppas att solen kan göra ett litet gästframträdande så vi inte behöver sitta inne i en stuga i 4 dagar..  Kanske någon som kan tipsa om en soldans!?  Barnen njuter fortfarande av att vara lediga och att vara hemma med oss. Melvin fick i veckan sin sista spruta (trippeln) så han har varit lite kinkig och prickig men det börjar vända nu.  Han väger nu 10.8 kg och är 78,5 cm lång.. Noah han pratar ssssåååååå mycket just nu och frågar om allt och inget, han är väl inne i en period av extrem nyfikenhet men det är bara roligt.

Denna" bilden" vill jag se i morgon i svampskogen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0