Dagmamma

I dag agerar jag lite dagmamma då Noah har sin kompis Jesper över hela dagen. Barnen började leka vid 07.30 och nu är snart kl 11 och dom leker fortfarande jätte fint så det är inte så mycket som jag behöver göra.. Till lunch i dag tänkte jag bjuda på hamburgare vilket både Jesper & Noah ser framemot. Annars har jag börjat förbereda lite inför midsommar firandet i morgon då våra syskon samt fruar kommer över för att fira dagen tillsammans med oss och kidsen.  Ser ut att bli en midsommar med regn och kallt väder så det blir som vanligt till att duka inomhus.. Så tråkigt att inte få sitta ute, men det har vi ju inte gjort dom sista åren så varför skulle detta året vara annorlunda!


Önskar alla blogg läsare en fantastiskt härlig midsommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0