Underbara dagar!!

Nu är jag och kidsen tillbaka efter härliga dagar i Holmsjö! Det har badats, fiskats, varit ute på sjön i ekan, rabarber paj frossa, njutits i solen, ätit gott och levt gott som man alltid gör när man kommer "hem" till Holmsjö.

Även bilresan både dit och hem gick väldigt smärtfritt förbi, är så stolt över mina killar, framför allt Noah som har visat vilken stor och fantastisk kille han är.

När vi kommer hem i dag har min fantastiska man en överraskning till mig, då jag fyller år i nästa vecka så har han i födelsedagspresent köpte en 32 tums platt (vit) teve till sovrummet!!! Den stod installerad och klar till mig i sovrummet, så underbart efter att de sista åren försökt att titta på vår mini teve där man inte ens kunde läsa texten..  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0